De Merkessentie is er voor merken in beweging. Voor bedrijven die groeien, veranderen of opnieuw willen scherpstellen – en merken dat hun merk niet meer helemaal klopt met waar ze nu staan. Je zoekt richting, duidelijkheid en een verhaal dat past bij deze fase. Hieronder vind je vijf signalen die je misschien wel herkent.
Iedereen binnen het team vertelt nét iets anders – en dat voelt onduidelijk, ook naar buiten toe.
Je merk voelt verouderd of te klein geworden voor de stappen die je inmiddels zet.
De communicatie is druk, versnipperd of ad hoc – er mist samenhang en richting.
Je bedrijf maakt een ontwikkeling door, maar het merkverhaal is achtergebleven in een eerdere fase.
Je weet dat je iets waardevols biedt, maar het lukt niet om het krachtig en herkenbaar over te brengen.
De Merkessentie is er voor merken in beweging. Voor bedrijven die hard groeien, veranderen of opnieuw willen positioneren – en voelen dat hun merk niet meer klopt met wie ze nu zijn. Je zoekt houvast, richting en een verhaal dat past bij de volgende fase. Dan begint het bij de kern.