VOOR WIE IS
DEZE AANPAK?
VOOR WIE IS DEZE AANPAK?
VOOR
WIE IS
DEZE AANPAK?
Voor bedrijven die hun verhaal scherp willen krijgen en willen bouwen aan een merk dat klopt met wie ze zijn.
Voor bedrijven die hun verhaal scherp willen krijgen en willen bouwen aan een merk dat klopt met wie ze zijn.
Voor bedrijven die hun verhaal scherp willen krijgen en willen bouwen aan een merk dat klopt met wie ze zijn.
Ontdek hoe een sterke merkessentie richting geeft aan groei, uitstraling en vertrouwen.
De Merkessentie is er voor merken in beweging. Voor bedrijven die groeien, veranderen of opnieuw willen scherpstellen – en merken dat hun merk niet meer helemaal klopt met waar ze nu staan. Je zoekt richting, duidelijkheid en een verhaal dat past bij deze fase. Hieronder vind je vijf signalen die je misschien wel herkent.
De Merkessentie is er voor merken in beweging. Voor bedrijven die groeien, veranderen of opnieuw willen scherpstellen – en merken dat hun merk niet meer helemaal klopt met waar ze nu staan. Je zoekt richting, duidelijkheid en een verhaal dat past bij deze fase. Hieronder vind je vijf signalen die je misschien wel herkent.
Ons verhaal verschilt per persoon
Ons verhaal verschilt per persoon
Ons verhaal verschilt per persoon
Iedereen binnen het team vertelt nét iets anders – en dat voelt onduidelijk, ook naar buiten toe.
Iedereen binnen het team vertelt nét iets anders – en dat voelt onduidelijk, ook naar buiten toe.
Onze uitstraling past niet meer
Onze uitstraling past niet meer
Onze uitstraling past niet meer
Je merk voelt verouderd of te klein geworden voor de
stappen die je inmiddels zet.
Je merk voelt verouderd of te klein geworden voor de stappen die je inmiddels zet.
We doen veel, maar
zonder duidelijke lijn
We doen veel, maar
zonder duidelijke lijn
We doen veel, maar zonder duidelijke lijn
De communicatie is druk, versnipperd of ad hoc,
er mist samenhang en richting.
De communicatie is druk, versnipperd of ad hoc,
er mist samenhang en richting.
We groeien, maar ons merk niet
We groeien,
maar ons merk niet
We groeien, maar ons merk niet
Je bedrijf maakt een ontwikkeling door, maar het merkverhaal is achtergebleven in een eerdere fase.
Je bedrijf maakt een ontwikkeling door, maar het merkverhaal is achtergebleven in een eerdere fase.
We hebben moeite om te verwoorden wat ons bijzonder maakt
We hebben moeite om te verwoorden wat ons bijzonder maakt
We hebben moeite om te verwoorden wat ons bijzonder maakt
Je weet dat je iets waardevols biedt, maar het lukt niet om het krachtig en herkenbaar over te brengen.
Je weet dat je iets waardevols biedt, maar het lukt niet om het krachtig en herkenbaar over te brengen.
Voor wie is de merkessentie?
Voor wie is de merkessentie?
Voor wie is de merk essentie?
De Merkessentie is er voor merken in beweging. Voor bedrijven die hard groeien, veranderen of opnieuw willen positioneren, en voelen dat hun merk niet meer klopt met wie ze nu zijn. Je zoekt houvast, richting en een verhaal dat past bij de volgende fase. Dan begint het bij de kern.
De Merkessentie is er voor merken in beweging. Voor bedrijven die hard groeien, veranderen of opnieuw willen positioneren, en voelen dat hun merk niet meer klopt met wie ze nu zijn. Je zoekt houvast, richting en een verhaal dat past bij de volgende fase. Dan begint het bij de kern.
Benieuwd wat we
voor je kunnen doen?
Benieuwd wat we
voor je kunnen doen?
Benieuwd wat we voor je kunnen doen?
Vraag een gratis (vrijblijvend) merkcheck aan en ontdek hoe wij je kunnen helpen om een sterk merk te bouwen.
Vraag een gratis (vrijblijvend) merkcheck aan en ontdek hoe wij je kunnen helpen om een sterk merk te bouwen.