NL | EN

Hamilton Bright / Pearle

Instore activatie

Pearle
lenzenparade

Pearle is één van de grootste optiekketens van
Nederland. In opdracht van Hamilton Bright zijn we gevraagd om een concept te ontwikkelen voor een training voor het winkelpersoneel met als doel om meer lenzen te verkopen. Belangrijk was dat het een interactieve training zou worden waarbij de net nieuw geplaatst lenzenkast in de filialen ook onder de aandacht gebracht kon worden.

Meer weten?
Bel 030 601 11 45
Of stuur een mail

Senzie ontwikkelde een ludieke spelshow, de look and feel losjes gebaseerd op Hans Kazan’s Prijzenslag, voor op de winkelvloer waarbij de lenzenkast werd omgebouwd tot een spelkast. Ook ontwikkelden wij een bijbehorende app waarin de score per medewerker werd vastgelegd. Daarnaast hebben we ook het ontwerp voor een aantal goodies gemaakt en om de actie aan te kondigen hebben we een bijzondere uitnodiging gemaakt.

'Senzie ontwikkelt communicatiemiddelen die ervoor zorgen dat de essentie van jouw boodschap begrepen wordt.'

Naast het ontwikkelen van dit soort interne
activatiecampagnes maken we marketingcampagnes
voor b-2-b en b-2-c.

Hallo. Hulp nodig met het ontwikkelen van een opvallende activatie?
Neem contact op met Petra en
bel 0306011145 of stuur een
mail naar petra@senzie.nl